Perfect! Ik hoef bijna niet meer te scheren en heb geen huidirritaties meer. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Stella•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling met een gezellig gesprek.
Wendy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Klant vriendelijke behandeling☺ en zeer professioneel!!
Frans•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de wimperlifting gedaan bij Mila ben er te vrede, mooi resultaat geworden.
En vind de mensen erg klantvriendelijk.
Zou het iemand zeker aanraden om bij Alegria te gaan.
Romy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Josje was een super lieve en klantvriendelijke meid! Alleen doe ik mijn wimper lifting ergens anders en toen stond het wel wat beter omhoog dan nu. Maar het is ook zeker niet slecht.