Het proces is snel en comfortabel, zonder irritaties achteraf. De medewerkers zijn professioneel, vriendelijk en weten precies hoe ze aan je wensen kunnen voldoen.
Valentina•over 1 year ago
Verified review
Super blij met mijn nieuwe nageltjes!
Natalya•over 1 year ago
Verified review
Julia was fantastisch 😍 zo nauwkeurig en precies
En ik ging met zachte voeten, mooi gelakte nagels weer de deur uit
Nicolette •over 1 year ago
Verified review
Erg tevreden over de salon en het eindresultaat.
Heel erg bedankt voor deze behandeling Irina!