Het proces is snel en comfortabel, zonder irritaties achteraf. De medewerkers zijn professioneel, vriendelijk en weten precies hoe ze aan je wensen kunnen voldoen.
Valentina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nieuwe nageltjes!
Natalya•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia was fantastisch 😍 zo nauwkeurig en precies
En ik ging met zachte voeten, mooi gelakte nagels weer de deur uit
Nicolette •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over de salon en het eindresultaat.
Heel erg bedankt voor deze behandeling Irina!