Echt een uitje om bij all beauty langs te gaan en met helemaal verzorgde nagels weer naar huis!!
Karen•over 3 years ago
Verified review
Heel fijne salon voor nagelbehandelingen. Enige salon die ik ken die niet met een elektrische vijl je nagels vernielen :) Heel leuke dames, prettige sfeer en ze leveren kwaliteit.
Emma•over 3 years ago
Verified review
Ze kwam wat gestrest over en dat was jammer want je komt er ook om te genieten van je behandeling.
Nicole•over 3 years ago
Verified review
Een hele fijne salon waar ze een prachtige BIAB-treatment geven. Mijn nagels zien er prachtig uit.
Treatment by ...
Julia•over 3 years ago
Verified review
De salon is mooi ik had een afspraak voor 45 min maar stond na 30 min al buiten
Werd hardhandig behandeld door Mais jammer
Kom al regelmatig bij jullie maar dit is niet voor herhaling vatbaar jammer