Nagelwerk werd met precisie en een glimlach uitgevoerd
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Prima geholpen door deskundige Frederique
Simone•over 3 years ago
Verified review
Erg goed snel en netjes
Cor•over 3 years ago
Verified review
Malou is geweldig met nagels. Heel precies, ervaren en vriendelijk.
Julia•over 3 years ago
Verified review
Wij mijn kleindochtertjes van 3, en tweemaal 5 en ik hebben een geweldige behandeling gehad met gouden en groene lak op hun nageltjes. Een goede start van de meiden dag😊