Het was weer een superfijn bezoek! We wilden een duo-pedicure maar dat kon helaas niet in de planning. Dan maar na elkaar met een glas rosé als troost! Top!
Treatment by ...
Marlien•about 4 years ago
Verified review
Fijne manicure! Blij mee!
Nynke•about 4 years ago
Verified review
Prima, heel tevreden
Tessa•about 4 years ago
Verified review
Prima
Treatment by ...
Rosina•about 4 years ago
Verified review
Prachtige en ontspannende pedicure! Matea heeft een hele fijne houding tegenover klanten en heeft mij een hele fijne pedicure gegeven. Dank je wel! Tot de volgende keer.