Het was weer een superfijn bezoek! We wilden een duo-pedicure maar dat kon helaas niet in de planning. Dan maar na elkaar met een glas rosé als troost! Top!
Behandeling door ...
Marlien•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne manicure! Blij mee!
Nynke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, heel tevreden
Tessa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door ...
Rosina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige en ontspannende pedicure! Matea heeft een hele fijne houding tegenover klanten en heeft mij een hele fijne pedicure gegeven. Dank je wel! Tot de volgende keer.