Fijne persoonlijke salon. Vriendelijk en deskundig! Mooi resultaat!
Marlien•over 4 years ago
Verified review
Goed
Treatment by Inge
Arend•over 4 years ago
Verified review
Ontzettend fijne behandeling gehad. Ismahen was zorgzaam, professioneel, zorgvuldig en voelde goed aan waar ik behoefte aan had.
De salon heeft een fijne sfeer, is schoon en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.
Merel•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Opnieuw, zoals altijd, een goede en prettige behandeling gehad!