Fijne persoonlijke salon. Vriendelijk en deskundig! Mooi resultaat!
Marlien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Inge
Arend•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne behandeling gehad. Ismahen was zorgzaam, professioneel, zorgvuldig en voelde goed aan waar ik behoefte aan had.
De salon heeft een fijne sfeer, is schoon en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.
Merel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Opnieuw, zoals altijd, een goede en prettige behandeling gehad!