Wat een heerlijk “uitje” is dit toch altijd. Fijne salon en fijne mensen.
Treatment by Inge
Iris•over 4 years ago
Verified review
professionele beautysalon ; een aanrader om naar toe te gaan..vriendelijk en gastvrij personeel. Je krijgt goede adviezen tijdens de behandeling. De producten die worden gebruikt zijn kwalitatief erg goed