Wat een heerlijk “uitje” is dit toch altijd. Fijne salon en fijne mensen.
Behandeling door Inge
Iris•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
professionele beautysalon ; een aanrader om naar toe te gaan..vriendelijk en gastvrij personeel. Je krijgt goede adviezen tijdens de behandeling. De producten die worden gebruikt zijn kwalitatief erg goed