Prima,vriendelijk personeel en prettige omgeving!!!!!!!!!!!
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great!
Nikolaj•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk uur all in facial, waarin alles wat ik wilde goed en efficiënt werd gedaan (facial, wenkbrauwen waxen en verven, bovenlip waxen). Weer neem ik me voor dit vaker te doen !
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
als altijd: prettig, stipt, accuraat, gezellig. rekening houdend met je wensen
Marie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn behandeling, ik loop weer weken opgewekt en zonder pijn