Altijd een fijne sfeer en professionele behandeling!
Treatment by Inge
Claudia•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom zeker terug! Stefanie heeft me gerustgesteld en haar werk super goed gedaan. Ik had nog nooit eerder een pedicure gedaan en kwam met enige schaamte voor mijn voeten binnengelopen. Compleet zonder ging ik naar buiten!
Dana•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Margaret is zo’n fijne vrouw! Ze neemt alle tijd en legt het goed uit. Alles mag en niets moet. Super!