Altijd een fijne sfeer en professionele behandeling!
Behandeling door Inge
Claudia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom zeker terug! Stefanie heeft me gerustgesteld en haar werk super goed gedaan. Ik had nog nooit eerder een pedicure gedaan en kwam met enige schaamte voor mijn voeten binnengelopen. Compleet zonder ging ik naar buiten!
Dana•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Margaret is zo’n fijne vrouw! Ze neemt alle tijd en legt het goed uit. Alles mag en niets moet. Super!