Prima behandeling, prijs-kwaliteit redelijk.
Beetje onrustig in de salon tijdens de behandeling; veel luid geklets, deuren die open en dicht gingen. Ervaring overall gemiddeld.
M•about 5 years ago
Verified review
Vriendelijke medewerkster , salon is schoon en netjes .
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Nvt
Treatment by Inge
Sabina•about 5 years ago
Verified review
Erg mooi resultaat, vakkundige en vriendelijke behandeling gekregen.