Prima behandeling, prijs-kwaliteit redelijk.
Beetje onrustig in de salon tijdens de behandeling; veel luid geklets, deuren die open en dicht gingen. Ervaring overall gemiddeld.
M•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke medewerkster , salon is schoon en netjes .
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Behandeling door Inge
Sabina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg mooi resultaat, vakkundige en vriendelijke behandeling gekregen.