Mooie ruimte, vriendelijke en flexibele medewerkers. Ik had een verkeerde behandeling geboekt en deze werd zonder problemen ongeboekt. Minpunt: er werd aanhoudend geprobeerd om extra te verkopen (producten en andere behandelingen)
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Heel tevreden zoals altijd!
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Zoals gewoonlijk een uitstekende behandeling.
Treatment by Inge
anneke•over 5 years ago
Verified review
Door Inge permanente eyeliner laten zetten. Is heel mooi gedaan! Mooier dan ik ooit had verwacht. Ben er zo blij mee!!!