Mooie ruimte, vriendelijke en flexibele medewerkers. Ik had een verkeerde behandeling geboekt en deze werd zonder problemen ongeboekt. Minpunt: er werd aanhoudend geprobeerd om extra te verkopen (producten en andere behandelingen)
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden zoals altijd!
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk een uitstekende behandeling.
Behandeling door Inge
anneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Door Inge permanente eyeliner laten zetten. Is heel mooi gedaan! Mooier dan ik ooit had verwacht. Ben er zo blij mee!!!