Fijne salon waar je even echt kunt ontspannen. Aanrader! Brenda is ervaren, vakkundig en ook nog gezellig.
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is vakkundig, vriendelijk en creëert een goede atmosfeer voor een fijne massage.
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb volop genoten van mijn behandeling! En een geweldige massage!
Hanneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Medisch pedicure is niet gelijk bij elke pedicure, hierbij is hij vooral optisch en uitgebreider dan nagels bij werken en lakken. Maar geen extra stappen anders dan eelt verwijderen, wat voor mij onder een normale, maar niet medische, pedicure valt.
Petra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Als altijd weer een prima behandeling! Vriendelijk, gezellig en vakkundig.