Ontspannen ambiance - vriendelijke en ter zake kundige medewerkers - voel me altijd heel verwend
Marja•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Perfect!
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Alexandra is een attente en professionele dame!
Ans•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Aleksandra heeft geen warme persoonlijkheid (understatement), zij kan niet netjes vijlen en gebruikte een andere kleur lak dan de lak waarom ik vroeg. Toen ik haar vroeg of de kleur wel klopte zei ze tot twee maal toe ja, het was een nieuw flesje, het was pas de eerste laag, kortom ik had ongelijk. Toen bleek dat het wèl een andere kleur was (Opi Red ipv Big Apple Red) kon er geen excuus van af.
Verder kreeg ik een handdoek aangereikt vol vlekken.
Margriet•over 6 years ago
Verified review
Altijd hartelijk ontvangen, even momentje relaxen! Snel en deskundig. Ik was wat te vroeg en dan flexibel alvast de soak off doen. Das klantgericht!! Super!