Vriendelijke ontvangst. Goede ongedwongen sfeer. Klantgerichte medewerkers. De klant staat centraal en wordt meegenomen in de behandeling en daarover geïnformeerd. Dat schept een wederzijds vertrouwen.
Theo•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ontzettend fijne behandeling. Snel en goed, en ook erg gezellig! Heb de vorige keer veel tips gekregen waardoor deze behandeling zo goed als pijnloos was.
Karen•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Was oke, het was erg druk, dat kon je goed merken, drinken werd aangeboden, maar niet gebracht. Manicures waren heel aardig en deden erg hun best.
Angelique•over 6 years ago
Verified review
Begonnen met 5 minuten vertraging, maar alles ging prima. Maaike werkt snel en de gellak ziet prima uit