Echt super relaxing, perfect me time. Enige is dat bij de manicure een hand crème fijn was geweest
Renske•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goed voorgelicht en geadviseerd. Mooie salon!
Femke•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Het was lekker rustig en Iris heeft mij goed verwent!
Johanna•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele mooie en fijne salon met erg vriendelijk en professioneel personeel. Ook erg blij met het resultaat van de gellak behandeling op handen en voeten.