Echt super relaxing, perfect me time. Enige is dat bij de manicure een hand crème fijn was geweest
Renske•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed voorgelicht en geadviseerd. Mooie salon!
Femke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was lekker rustig en Iris heeft mij goed verwent!
Johanna•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele mooie en fijne salon met erg vriendelijk en professioneel personeel. Ook erg blij met het resultaat van de gellak behandeling op handen en voeten.