Vandaag heeft Aleksandra mijn handen en voeten voorzien van gellak. Ze is onwijs vriendelijk en ik ben mega blij met het resultaat! Ook fijn dat de salon savonds open is en ik nog last minute terecht kon.
Frouke•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel prettig en gastvrij ontvangen.
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Was top
Evelien•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super mooie nagels! Zeer tevreden ga zeker terug komen!
Anouk•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn bovenlip werd geharst, volgende dag had ik een wond op mijn bovenlip. Helaas was dit kennelijk toch te heftig geweest. Tijdens de behandeling zelf had ik overigens niks gemerkt.
Ik heb idee dat de behandeling niet uitspringt ten opzichte van andere dienstverleners. Het voelt luxer aan dan andere aanbieders, maar ik denk dat je voor goedkoper elders ook eenzelfde behandeling zou kunnen krijgen.