Vandaag heeft Aleksandra mijn handen en voeten voorzien van gellak. Ze is onwijs vriendelijk en ik ben mega blij met het resultaat! Ook fijn dat de salon savonds open is en ik nog last minute terecht kon.
Frouke•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel prettig en gastvrij ontvangen.
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was top
Evelien•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super mooie nagels! Zeer tevreden ga zeker terug komen!
Anouk•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn bovenlip werd geharst, volgende dag had ik een wond op mijn bovenlip. Helaas was dit kennelijk toch te heftig geweest. Tijdens de behandeling zelf had ik overigens niks gemerkt.
Ik heb idee dat de behandeling niet uitspringt ten opzichte van andere dienstverleners. Het voelt luxer aan dan andere aanbieders, maar ik denk dat je voor goedkoper elders ook eenzelfde behandeling zou kunnen krijgen.