Erg fijne salon. Aardig personeel, goede behandeling en nuttige adviezen. Ik kom graag terug.
Willeke•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne relaxte sfeer, aardig personeel, aandacht voor wensen en check of zo goed was
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Na dat mijn vorig bezoek niet goed was gegaan doordat de lijm niet meer goed was gratis behandeling gekregen om het over te doen. Zeer tevreden met deze service. Dank je wel
Ellen•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goed . ik was op zoek naar nieuwe organisatie. ik ga hier vaker komen