Erg fijne salon. Aardig personeel, goede behandeling en nuttige adviezen. Ik kom graag terug.
Willeke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne relaxte sfeer, aardig personeel, aandacht voor wensen en check of zo goed was
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na dat mijn vorig bezoek niet goed was gegaan doordat de lijm niet meer goed was gratis behandeling gekregen om het over te doen. Zeer tevreden met deze service. Dank je wel
Ellen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed . ik was op zoek naar nieuwe organisatie. ik ga hier vaker komen