Kundige en fijne behandeling. Heel tevreden met het resultaat!
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
manicure en gelnagels uitstekend gedaan
Marel•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
😔 niet tevreden
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Geen personeel om mijn jas aan te nemen bij binnenkomst. Ik was rijkelijk vroeg en er werd mij geen drankje aangeboden.
Het verlaten van de zitplaats na het pedicuren is moeizaam voor een 81-jarige☺️