Kundige en fijne behandeling. Heel tevreden met het resultaat!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
manicure en gelnagels uitstekend gedaan
Marel•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
😔 niet tevreden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen personeel om mijn jas aan te nemen bij binnenkomst. Ik was rijkelijk vroeg en er werd mij geen drankje aangeboden.
Het verlaten van de zitplaats na het pedicuren is moeizaam voor een 81-jarige☺️