Alleen maar goede ervaringen. Je krijgt een sms’je die je aan je afspraak herinnert. Personeel is vriendelijk en professioneel. Goede prijs-kwaliteit. Aanrader!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gellak manicure gehad van Eline! Ze had veel geduld toen mijn vorige lak er niet goed afging en heeft netjes gelakt. Ik hoop dat het goed blijft zitten!