Weer een heerlijke pedicure gehad. De sfeer is erg relaxend en netjes. Goeie kwaliteit producten zoals altijd en aardige medewerkers. Zou het zeker aanraden!
Merel van Holstein•over 7 years ago
Verified review
Goed meegedacht welke kleur en welke shape het beste bij mijn gezicht staat.
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Hele fijne uitgebreide pedicure, nu weer zachte voeten en netjes gelakt!
Ilona•over 7 years ago
Verified review
Fijne behandeling die aangepast wordt aan je persoonlijke wensen en huidtype.