Weer een heerlijke pedicure gehad. De sfeer is erg relaxend en netjes. Goeie kwaliteit producten zoals altijd en aardige medewerkers. Zou het zeker aanraden!
Merel van Holstein•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed meegedacht welke kleur en welke shape het beste bij mijn gezicht staat.
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne uitgebreide pedicure, nu weer zachte voeten en netjes gelakt!
Ilona•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling die aangepast wordt aan je persoonlijke wensen en huidtype.