De gellak was mooi aangebracht, maar verkleurde helaas binnen een paar dagen. Na een telefoontje kon ik dezelfde nog terecht in de salon voor een kostenloze nieuwe gellak afspraak, hartstikke fijn!
Annemarie•over 7 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling!
Esma•over 7 years ago
Verified review
Heel fijne behandeling, vriendelijk en voorkomend personeel. Dank!
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Prima pedicure gehad. Toko is wel nogal vrouwelijk.