De gellak was mooi aangebracht, maar verkleurde helaas binnen een paar dagen. Na een telefoontje kon ik dezelfde nog terecht in de salon voor een kostenloze nieuwe gellak afspraak, hartstikke fijn!
Annemarie•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling!
Esma•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling, vriendelijk en voorkomend personeel. Dank!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure gehad. Toko is wel nogal vrouwelijk.