Het personeel is gezellig en zeer vriendelijk. Het personeel is zeer ervaren tijdens de ( pijnloze) behandelingen. Ook kreeg ik tijdens het afrekenen aan de balie desundig advies.
Ria•about 3 years ago
Verified review
Gastvrij, relaxed en deskundig. Leuke meiden allemaal en kom graag terug!
Martijn•about 3 years ago
Verified review
Zeer ervaren nagel verzorging professional, aardig en geduldig
super netjes
Treatment by ...
Pauline•about 3 years ago
Verified review
niet voor niets ben ik graag een ''vaste'' klant. De behandeling en service zijn altijd prim en alle medewerkers vakkundig en aardig. het zou helemaal perfect zijn als de televisie het weer deed....
Marie•about 3 years ago
Verified review
Prima deskundige behandeling .Roya nam alle tijd .
Vroeg regelmatig hoe het ging met mij .
Keurig gewerkt .