Grote salon met veel mogelijkheden.
Vanwege verhuizing voor de eerste keer in deze salon mijn wenkbrauwen en wimpers laten verven, tevreden met het resultaat!
Treatment by Inge
Joke•about 3 years ago
Verified review
Heel fijn geholpen door Jedi. Heel vakkundig behandeld en ze vertelde steeds wat ze ging doen. Kan er weer even tegen, maar kom zeker terug, de volgende afspraak is al gemaakt.
Eveline•about 3 years ago
Verified review
Bloedende nagelriem waardoor vervelende vlek op with shirt
Irene•about 3 years ago
Verified review
Fijne sfeer, mooie nagels en gezellig gekletst met Frederique!
Nynke•about 3 years ago
Verified review
Als je een pedicure waar je met twee nieuwe voeten naar buiten loopt? Dan is dat dé plek in Utrecht.