Ben wel iets minder tevreden dan de vorige keer, eerlijk gezegd. Veel vlekken op m’n voeten en duidelijke randen zichtbaar omdat de broekjes niet voorradig waren. Medewerkers zijn wel altijd heel vriendelijk. Hopelijk eenmalige ervaring.
Maxi•about 3 years ago
Verified review
Great place for a manicure. Nice calm music, clean place, friendly staff. I go there at least once/month for the dry manicure. Love it!
Treatment by ...
Ana•about 3 years ago
Verified review
Rustig. schoon, vriendelijk
Lorraine•about 3 years ago
Verified review
Fijne ervaring.
lou•about 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling gehad van Jedi, ze was heel erg vriendelijk en deskundig. Ik kom zeker nog eens terug!