Ben wel iets minder tevreden dan de vorige keer, eerlijk gezegd. Veel vlekken op m’n voeten en duidelijke randen zichtbaar omdat de broekjes niet voorradig waren. Medewerkers zijn wel altijd heel vriendelijk. Hopelijk eenmalige ervaring.
Maxi•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great place for a manicure. Nice calm music, clean place, friendly staff. I go there at least once/month for the dry manicure. Love it!
Behandeling door ...
Ana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustig. schoon, vriendelijk
Lorraine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring.
lou•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad van Jedi, ze was heel erg vriendelijk en deskundig. Ik kom zeker nog eens terug!