Grote salon met veel mogelijkheden.
Vanwege verhuizing voor de eerste keer in deze salon mijn wenkbrauwen en wimpers laten verven, tevreden met het resultaat!
Behandeling door Inge
Joke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door Jedi. Heel vakkundig behandeld en ze vertelde steeds wat ze ging doen. Kan er weer even tegen, maar kom zeker terug, de volgende afspraak is al gemaakt.
Eveline•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bloedende nagelriem waardoor vervelende vlek op with shirt
Irene•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, mooie nagels en gezellig gekletst met Frederique!
Nynke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je een pedicure waar je met twee nieuwe voeten naar buiten loopt? Dan is dat dé plek in Utrecht.