Kom normaal bij een andere salon, nu voor de eerste keer hier. Gellak top gedaan door Yana. Ze werkte heel secuur en checkte mijn wensen goed. Verder werkte ze in stilte, heerlijk! Even geen koetjes en kalfjes maar echt tot rust komen. En met mooie nagels weer naar huis.
Gel Nails PedicureShow all…
Femke•11 months ago
Verified review
Heel tevreden!
Treatment by Alyssia•Gel Nails Pedicure
Maya•12 months ago
Verified review
ik vind contact met mensen leggen altijd spannend en moeilijk en daisy gaf me een gerustellend gevoel waardoor de spanning weg ging.
Ladies' Haircuts
defne•12 months ago
Verified review
Het threaden viel me 100% mee. Ik had verdovende creme gesmeerd :) Naderhand wat rode bultjes gehad, dat heb ik altijd. Dat trok snel weer weg. Destiny was aardig, snel, netjes. Resultaat was goed en mooi. Ik was heel ontspannen. Aanrader.
Treatment by Destiny•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Lisbeth•12 months ago
Verified review
Ik stond binnen een half uur weer buiten. € 50 vind ik dan snel verdient.