Kom normaal bij een andere salon, nu voor de eerste keer hier. Gellak top gedaan door Yana. Ze werkte heel secuur en checkte mijn wensen goed. Verder werkte ze in stilte, heerlijk! Even geen koetjes en kalfjes maar echt tot rust komen. En met mooie nagels weer naar huis.
Gellak pedicureToon alles…
Femke•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Behandeling door Alyssia•Gellak pedicure
Maya•12 maanden geleden
Geverifieerde review
ik vind contact met mensen leggen altijd spannend en moeilijk en daisy gaf me een gerustellend gevoel waardoor de spanning weg ging.
Vrouwen knippen
defne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het threaden viel me 100% mee. Ik had verdovende creme gesmeerd :) Naderhand wat rode bultjes gehad, dat heb ik altijd. Dat trok snel weer weg. Destiny was aardig, snel, netjes. Resultaat was goed en mooi. Ik was heel ontspannen. Aanrader.
Behandeling door Destiny•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Lisbeth•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik stond binnen een half uur weer buiten. € 50 vind ik dan snel verdient.