Voor de eerste keer voor wimper extensions geweest. Bij binnenkomst werd je meteen geholpen. Heel vriendelijke medewerksters. Binnen een uur stond ik alweer buiten. Het is echt heel mooi. Bedankt Loes!
Eyelash Extensions
Dominique•about 7 years ago
Verified review
lovely
PedicureShow all…
Carmen•about 7 years ago
Verified review
nice
Gel Nails Manicure
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Super! Heb mijn nieuwe salon gevonden !
Nail Refill
Laura•about 7 years ago
Verified review
Heb een klacht ingedient
Kwam daar voor kleuring grijs
Ging met blond naar huis en 140 euro li chter
Zal er ook niet meer heer gaan !!@