Voor de eerste keer voor wimper extensions geweest. Bij binnenkomst werd je meteen geholpen. Heel vriendelijke medewerksters. Binnen een uur stond ik alweer buiten. Het is echt heel mooi. Bedankt Loes!
Wimperextensions
Dominique•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
lovely
PedicureToon alles…
Carmen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
nice
Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Heb mijn nieuwe salon gevonden !
Kunstnagels opvullen
Laura•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een klacht ingedient
Kwam daar voor kleuring grijs
Ging met blond naar huis en 140 euro li chter
Zal er ook niet meer heer gaan !!@