nagels zijn er mooi uit! vriendelijk personeel en mijn nagels werden niet afgeraffeld super blij mee!
Gelnagels
Anne•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd mooie nagels bij silvana
Kunstnagels opvullen
mirella•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly staff and good cut
Mannen knippen
Bruno•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn wimpers😍
Wimperextensions
Lara•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel snel maar secuur. Ik heb een gellak laten zetten die echt perfect is gedaan! Vooral de prijs-kwaliteit verhouding verbaasde me. Ik zal zeker terugkomen