Mooie nagels heel netjes gedaan. Ook was de kleur super mooi!
Nail Refill
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Gezellig personeel, goede behandeling alleen vanaf je binnen loopt ruikt het enorm chemisch.
Gel Nails Manicure
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Leuke salon, aardige meiden en mooie gellak manicure gehad. Ik heb het al aangeraden bij een vriendin omdat ik erg tevreden was. Ik zal hier zeker terugkomen voor gellak manicure's 😄