Mooie nagels heel netjes gedaan. Ook was de kleur super mooi!
Kunstnagels opvullen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig personeel, goede behandeling alleen vanaf je binnen loopt ruikt het enorm chemisch.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon, aardige meiden en mooie gellak manicure gehad. Ik heb het al aangeraden bij een vriendin omdat ik erg tevreden was. Ik zal hier zeker terugkomen voor gellak manicure's 😄