Super fijn om daar te komen iedereen is zo lief en gezellig.. je voelt je erg welkom!!
Kim•over 2 years ago
Verified review
Voel me erg thuis daar
Altijd gezellig je kan een broodje krijgen
En niet te vergeten vakkundig werk leveren ze.
Kom er altijd mooi en vrolijk vandaan.
Patricia•over 2 years ago
Verified review
Altijd gezellig en er wordt zo zorgvuldig en netjes gewerkt. Ze nemen de tijd voor je, ook al loopt het dan iets uit. Mooie wenkbrauwen en bijzondere fine line tatoo!