Werd heel vriendelijk ontvangen voelde vertrouwd en ben blij met mijn wenkbrauwen!
Yvonne •over 2 years ago
Verified review
Heel erg blij met mijn powderbrows. Als ik wist dat het zo mooi zo worden had ik het veel eerder gedaan! Denise doet haar werk echt met passie en heel veel liefde je voelt je meteen thuis in haar salon.
tamara•over 2 years ago
Verified review
Ontspannen sfeer, fijne medewerker, neemt de tijd om mijn wenkbrauwen mooi te maken. Advies wat betreft verzorging
Esther•over 2 years ago
Verified review
Wordt altijd goed geholpen, maakt niet uit door welke styliste. Vandaag ben ik geholpen door Naomy.
Marreen•over 2 years ago
Verified review
Was gezellig, helemaal blij met mijn nieuwe wenkies 👌