Weer heerlijke zachte voeten en mooi geknipte en gelakte nagels.
Treatment by Marieke
Betty•about 5 years ago
Verified review
Fijne salon, zeer vriendelijke pedicure! Ik kan er weer tegenaan de komende weken. Laat de zon maar komen dan kan ik mijn slippers aan.
Treatment by Marieke
Marieke•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor om mijn voeten te laten behandelen door Marieke. Ook deze keer was het een fijne behandeling. Mijn voeten zijn weer als herboren, het loopt meteen een stuk beter.
Treatment by Marieke
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijke zachte voeten weer, en mooi gelakte nagels was weer top 👍
Treatment by Marieke
Betty•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Was weer gezellig en voeten zijn weer heerlijk verzorgd. 👍 lieve groet Betty