Weer heerlijke zachte voeten en mooi geknipte en gelakte nagels.
Behandeling door Marieke
Betty•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, zeer vriendelijke pedicure! Ik kan er weer tegenaan de komende weken. Laat de zon maar komen dan kan ik mijn slippers aan.
Behandeling door Marieke
Marieke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor om mijn voeten te laten behandelen door Marieke. Ook deze keer was het een fijne behandeling. Mijn voeten zijn weer als herboren, het loopt meteen een stuk beter.
Behandeling door Marieke
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke zachte voeten weer, en mooi gelakte nagels was weer top 👍
Behandeling door Marieke
Betty•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was weer gezellig en voeten zijn weer heerlijk verzorgd. 👍 lieve groet Betty